Update natten till 29 november

Det är första advent. Eller var.
Har dansat idag, kämpade med situps. Kan fan inte gå runt såhär längre. Äckel.
Har skaffat Tumblr. Är helt fast.
Redan en följare = gladgladglad.
Alla går in och kollar in min tumblr hääääär. Och börjar följa mig, såklart!

Färgade håret (egentligen tonade.. mamma vill inte att jag färgar). Mörkrött, again. Vill klippa min och skaffa hårförlängning. Känner mig elak mot mamma eftersom att hon precis klippte mig och kämpade med min lugg.
Ugh.

Såhär vill jag ha det.



Ser ni vad underbart vackert fint och fantastiskt det är?!?!??!?!!?!1+1+

Nu ska jag fortsätta leta efter coolt folk ajg kan följa på tumblr. Hejdå.

EDIT 00:18: Två followers!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback