PANG-KAKA!

Blev glad idag på fotolektionen. Min lärare har finally insett vilken strålande elev jag är! Amazing! Man hör honom hela tiden gå runt och berätta för folk hur man ska göra men jag kör på själv och testar runt lite. Så visade jag en bild jag gjort för honom, och han började berömma mig.
Trodde för några veckor sedan att han verkligen askydde mig.

Han blev typ... förvånad över att någon hade "gjort bilden själv". Så stod han och en annan i min klass och tittade på en annat bild jag precis framkallat och min lärare sa: Den som har fotat och framkallat den här bilden är jätteduktig.

Åååuuuiiiiihhhh.
Och sen var det pannkaka till lunch. Yum.
Ville bara berätta det.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback