Natti

Det är dags att sova för min del.. min plan var att gå och lägga mig supertidigt men nja. Nu blir bra!
Han suttit och kollat på Norska Hollywoodfruar. Tycker att norska är så himla roligt och de är ju så knäppa att man bara wuuuiihuhh. Och jag hade inget att göra. xd

Måste bara berätta en grymt snurrig sak som hände nyss. Jag stod i badrummet och skulle tvätta nort mitt smink, blöter upp ansiktet och händerna lite och sen ska jag ta sminkbortagningsmedlet. Jag sträcker ut handen och ser precis vad jag tar men jag orkar inte notera det, så står jag där en aning förvånad med tandkräm i handen. WTF?
Och jag är så himla tråkig att jag börjar fnissa åt mig själv, haha gud. :D

Aja, nu ska jag sova. Pussilusk.



Min söta bulimi-katt önskar godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback