GIF 2

Gif Created on Make A Gif

Godkväll.
Sitter här och pysslar i photoshop och lyssnar på Daniel Adams-Ray, lite småmysigt (borde sova).
Imorse åkte jag buss till skolan. SÅ SKÖNT. Jag var på engelskan och gjorde prov. DET GICK KALASBRA. På matten gjorde vi enkla saker. SÅ BRA.
Bra dag, helt enkelt. Buss till skolan imorgon också, hihihi.

Nå, vad är det för bild?! Eller, det är ju faktiskt en gif. Min andra gif ever in my whole life. Coolt värre. Jo det är början på min saga! Satt och ritade ALLA SMÅ FIGURER när jag kom hem från skolan. Tog ca 2 timmar men inskanning och sånt. Lätt värt det, för nu har jag det klart. Nu är bara det roliga kvar. :D
Tänkte spara det till helgen, men klarade inte av det. :c

Ska göra en bild till bara. Lovar.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback