Kladdkaka.. åh, kladdkaka

Kladdkaka måste vara det bästa som finns. Jag hatar alla andra bakelser (förutom.. chokladkakor, och chokladmuffins!). Kladdkaka är det ultimata och jag är bara bäst på att göra den, man måste nämligen ha den speciella feelingen när man vispar. VILL NI VETA MIN HEMLIGHET? Nejmen.
När jag var liten... *host*, mindre... så gick jag typ en gång i veckan hem till kompisar och gjorde kladdkaka. Eller ja, vi umgicks ju såklart också som vanliga människar. Men plus kladdkaka. Det var tradition! Alltså jag kan receptet utantill nu. Jag är cool. Jag måste samla ihop samma personer igen och ha en kladdkake-återträff, det går ju inte bara att glömma bort allting!

Här får ni recipeptet på den magnifika kladdkakan.. som egentligen är väldigt lik alla andra recept.. men i alla fall!



(Jag vet att det står gladd, det ska stå glass!)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback