It's easy if you do it right

Att sitta på en ö i tre timmar (allting i fem timmar sammanlagt med båtresa och sånt) är inte min grej. Speciellt inte när man ska måla och det regnar och man inte har någon halsduk. Så att man fryser halsen av sig. Det är inte trevligt!
Mina målningar blev, ehm. Blöta, för det första. Annars väldigt prickiga, dock rätt effektfullt. Vi skulle måla/fota en väg, ett hus, en våg och en båt. Skitkul, ingen fattade. Allt skulle höra ihop och man skulle vara fyra stycken i varje grupp. Men strunt samma.

By the way känner jag mig skitstressad nu, så nu tänker jag inte skriva mer. Då blir det bara skit av allt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag har världens dunder ide! :)

klockan 20:50:18 den 2010-08-26
URL: http://mimminilsson.bubbleroom.se

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback