Första schemadagen

Första dagen med schema idag då. Ska scanna in det i datorn och lägga upp det här så att alla får se hur fantastiskt det är.
Började med foto idag, dog lite hela tiden för att jag var så glad. Det här är ju fan fantastiskt. Jag får lära mig vettiga saker! Nästa vecka ska vi börja fota analogt, fyfan vad jag längtar.
Hade också Datorkunskap (mest prat), Idrott och Hälsa (mest prat, jag älskar honom för han fattar precis hur det är att hata idrott!) och Svenska (massamassa prat och lite skriva).

Skit samma. Igår kunde jag inte sova. Kan bero på att jag fick värsta utbrottet. Förut när jag fick utbrott (nu låter det som att jag har någon sjukdom eller något.. men ni vet ju hur det är att vara tonåring och inget funkar?) så blev jag fanimej galen. Jag kunde skrika som jag vet inte vad och slänga i dörrar och allt för att någon skulle bry sig och säga att allt ska ordna sig - så att jag skulle kunna skrika lite till. Haha helt sjukt men man lär sig alltid någonting.  N u  g å r  d e t  b ä t t r e.
I alla fall, jag fick utbrott. Och eftersom att jag kan hantera dem så satt jag mest och skakade och började nästan gråta (jo, det är sant). Jag blir så grymt stressad när jag inte kan lyssna på musik. jag behöver inte alltid ha någonting att lyssna på, men vetskapen att OM jag skulle vilja lyssna så GÅR DET INTE.
Vad var klockan när jag skrev förra inlägget? Typ sju va? Då stängde jag av min dator och gick och la mig. Sov i två timmar, sen kunde jag inte somna om så jag låg och tänkte på en massa roliga saker och då blev det ju ännu svårare att sova.

Oj, vilket jävla inlägg det blev. Nu ska jag redigera bilder. Farväl.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: den heter "från och med du" med oskar lindros :)

klockan 21:43:34 den 2010-08-27
URL: http://mimminilsson.bubbleroom.se

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback