Camela Leierth

Igår hittade jag Camela Leierth. Eller om det var i förrgår.
Jag har inte skrivit någonting för att jag inte har haft någonting att skriva. Så är det bara.
Har bytt hem idag och typ.. inget mer. Mest funderat och lyssnat på Camela. Hon var förband på min första Kentkonsert och därmed det bästa förbandet jag sett. Hihi.
Lyssna på den bästa låten. Nu.

Jag skriver mer imorgon, för då vet jag vad jag ska skriva.
Börjar klockan åtta. Med bild. I tre timmar. Jag är gladast!

Och jag gillar besöksrekord.


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt

klockan 08:45:00 den 2010-08-30
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback