SUPERMOON

Det är nog lönlöst att ens gå och lägga sig idag. Supermåne och allt. Kan aldrig sova när det är fullmåne, och nu är ju månen bara 356 578 kilometer ifrån jorden. Både extremt läskigt och fett coolt att månen inte har varit såhär nära jorden på 19 år.
Några säger att värsta naturkatastroferna sker när månen är såhär nära (Japan?) jorden och andra säger att det inte finns något att oroa sig för. Tycker att det är viktigt att sova så ja jag tänker oroa mig i alla fall.



Idag är det tio år sedan min morfar dog. Jag minns inte så himla mycket av honom och skulle gärna vilja lära känna honom. :c
Kram.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback