Pilates-pro och världen utanför

MEN HEJ.
God kväll, eller nåt.
Har påbörjat säkert tio olika inlägg idag. Allihopa lika ångestfyllda med rop på hjälp, eller... Ehm, nej. Men jag har ju typ bara klämt ur mig grejer som jag hatar, stör mig på eller bara vill krossa. Typ. Och det är ju inte direkt vad folk vill ha här i världen. Tha blogworld.
Fast enligt mig så är bloggvärlden en stor jävla illusion av världen utanför (vad bryr vi oss om den, alla ser o hööör, i våran värld... nanana). Det är så plastigt och påhittat och puttinuttigt och allting är så jävla bra hela tiden. Hallå, nej, jag tror inte på att ni mår bra hela tiden?!
Och de enda gångerna folk mår dåligt är när den där tröjan inte säljs längre eller någon annan hade en likadan väska som mig.

Okej nej, jag överdrev och drog alla över en kam. Fint uttryck, ska använda det oftare. Men jo, det ovanför är faktiskt lite sant och väldigt mycket min åsikt. Så, punkt slut.

Måste bara berätta att min mamma igår, den tjugoandra mars tvåtusenelva, lyckades pumpa upp pilatesbollen.
O M F G ,  D E T T A  Ä R  H I S T O R I S K T.
Förlåt mamma, jag vet att vi inte har haft en pump med rätt munstycke!
Men nu är det såhär att jag ska bli värsta pilates-pro och sådär, så om det finns någon snäll själ därute som känner sig proffsig nog att tipsa mig lite om hur man kan/borde göra så vore det mycket uppskattat. Det är ju faktiskt bara tre månader kvar tills man ska vara i trim och sådär. Yeah.

Beach elva, här kommer jag!!!!!!!!!!!!
/SERIÖS_TJEJ_94
Over and out, natti. ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback