Desperat

Jag är verkligen i desperat behov av en ny bloggdesign. Jag mår dåligt av denna!
Nje okej, kanske inte. Men den är galet ful och jag hatar den och min snygga meny vill inte hoppa upp (varför hoppade den ens ner?!). WÄ. Försöker ändra men det går inte, allt bara hoppar tillbaka som det var förut. Knäppt. 

Behöver Photoshop. NUNUNU. Förstå att jag är desperat efter detta program. Jag tänker inte nöja mig med pixlr eller piknick/picnic/piknik eller hur fan det nu stavas. DET SUGER, USCH.

Är stressad till döds angående Individuella valet också. Det är sista dagen idag och jag får inga svar på mina mail. SKA RINGA SNART.

Jävla äckelsöndag, buhu. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback