Vem vill se Håkan med mig?

Sitter här och dricker te och funderar på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Åh, who am I kiddig? Jag vet ju precis vad jag vill ha. En konsertbiljett till Håkan Hellström den 17/4 eller 18/4.
Guess what? Biljetterna är slut.
Ugh.
Det finns kvar i andra städer men då måste jag ta av mina sparpengar för överhuvudtaget komma någonstans. Vill inte be mamma och pappa om pengar heller, känns så himla bortskämt. Fast jag känner folk som är sjukt mycket mer bortskämda.
Tänk om Håkan helt random blir överkärd av en buss och så kommer jag aldrig få se honom spela? Ouh, våldsamma tankar jag har. Men kolla bara på Paramore, jag kommer aldrig få se hela bandet. Om de inte av en mystisk anledning bara går ihop igen.

Vi lättar upp med en fin bild.



Ja. What to do liksom. Dessutom har jag ingen att gå med.
När ska jag sluta med mina tråkiga inlägg.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback