Sep-Nov

SEPTEMBER


Min syster fyllde 15 och jag fotade den här fina rosen.


Klassen åkte till Nordiska muséet och gick på modeutställningen. Sedan målade vi kläder som ni hänger i skolans bilbiotek.


Vi hade temadagar i skolan och temat var "Artister". Vi skulle måla på väggarna och jag vet inte hur många som gjorde artister egentligen, det var en blandning mellan drakar, Lisa&Bart Simpson, Svampbob fyrkant, drakula osv. Denna skönhet gjorde jag och Mona... Why so serious?

OKTOBER


Mitt hår hade inte färgats sedan balen innan sommarlovet så det var nästan blont igen. Eller ibland var det blont, ibland rosa, ibland rött och ibland orange. Härligt.
Klippte även luggen.


Jag satte upp en massa saker på min vägg hos pappa.

NOVEMBER


Jag, Mira och Jessica myste och kollade på en massa Lejonkungen. ♥


Jag gjorde den här fjärilen. Uhm.

Sedan var det Halloween, inga bilder från det.
December får ni faktiskt inte se. Det ligger så nära i tiden så jag tror inte att någon orkar få en upprepning av det.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback