KAOS I MIN KODMALL

Åh, jag är inte alls sådär grym på koder som jag sa förut. Jag är faktiskt helt kass på det, och nu när jag har rört ihop det så vet ajg inte alls vad jag ska göra, hjälp mig?! :c

Alltså... alltså. Kaos i min kodmall for sure. Har ju fixat min meny, men bara på framsidan (det finns ju någonting som heter kategorisida, inläggssida och arkivsida också!). Så jag bestämde mig för att fixa till detta. Den smarta delen av mig gör en kopia av koden jag ska föra över, medan den klantiga delen INTE kopierar de koderna jag tog bort ifall någonting skulle gå snett. Vilket det har gjort nu.
Testa att klicka på "coments" så får ni se fenomenet med egna ögon. Kommentar-sida är i princip the same shit som Permalink och Inläggssida, bara att de har olika namn. Nu är skillnaden också att kommentar-grejen hamnar ut till höger i menyn! Jag typ: O_O

VAD SKA JAG GÖRA.
UHGGHGH.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback