HEJ VÄRLDEN

Hallå där ute.
Igår fyllde jag sjutton vilket var lite konstigt och ja. Det känns liksom inte. Tänk om det skulle kännas eller synas att man blev ett år äldre. o:
Mötte Jessica efter skolan och vi köpte en massa godis, huhuhu. c: vi skildes åt och två timmar senare sågs vi igen, då hon, Ebba och Mira kom hem till mig och det var sjukt mysigt att umgås alla fyra igen. Det har vi typ gjort... tre-fyra gånger innan? NÄÄÄÄÄÄÄÄ, så kan det inte vara. Eller alltså. o.o
Vi såg på Forrest Gump, har man inte sett den filmen är man jättedålig. Skärp er och se den för det är en av världens bästa filmer.

Var hos tandläkaren imorse också. Hon sa att jag borstar fint och allt var fint och jag ba: H E H E  J A ,  J A G   Ä R  D U K T I G.
Nu har jag för första gången (ohmygod) testat färgglada ögonskuggor, and i was like ohhhhh. V A D  F I N T. Jag tycker det så håll med mig.

Nä detta var ju bara en massa (nästintill) onödigt babbel. Men det var bra igår.
PUSSS. ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback