Detta fält måste som vanligt alltid fyllas i

Sitter här med en stop kopp te och är rätt medvetslös. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra liksom.
Min dator dog igår. Den dog för några dagar sen också med det kunde pappa fixa men igår så var det bara dööööööööö. Alltså. Nu är frågan när jag kopierade allting, när min sladd gick sönder. Var inte det i typ oktober? Varför frågar jag detta här?

Skit samma. Jag har förlorat alla bilder ändå. Mn de som är helt borta är väl december och november, vad kul eftersom att exakt samma bilder från förra året är borta. AAAAWESOOOMEEE...
Man kan ju alltid hoppas på det bästa men vafan, det är inte mycket som är bäst nu.
Satt och kollade igenom Håkan Hellströms bok i stället. Igen. För att det var bra. Försökte koncentrera mig på den och stänga ute allt för jag pallar inte mer motgångar seriöst göhöhlöäkg. Jag låter ju som värsta depresiva människan nu så jag ska sluta.

Nä. För idag har jag matte. Och det är ungefär samma som självmord.
Hejdå.



Jaha ehm. Tänkte bjuda på en bild och detta var det intressantaste i min mapp på pappas dator. Klotterrrrr.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback