2010 i bilder Jan-Mars

Tänkte göra en sån här trevlig summé av året, även fast ingen kommer kolla på det.

JANUARI


Nyår hos mamma. Fotade massa fint som inte finns kvar längre.


Jag var fett deppig, huhuhu. Detta är headern på min förra blogg.
Texten är från Kent - Chans.


Jag fyllde 16.


Jag önskade mig ett macroobjektiv men fick ett teleobjektiv.

FEBRUARI


Jag hade grönt hår. Nej skojade, hihi. Var platinablond. Precis som jag varit i ett och ett halvt år.


Jag fortsatte med världens bästa bildarbete. Tema Kent, såklart.


(Varför fotade jag typ bara med mobilen?!)
Vi hade filmkväll hos Mira och hoppade runt i snöhögar.


Tog med mig kameran till skolan och fotade när vi var i pulkabacken.

MARS



Fortsatte med bildarbetet.


Gjorde en fett god pizza.


Kass bild. Kämpade med arbetsproverna inför gymnasiet.



Det var sportlov och vi åkte spark på landet. Jag upptäckte också att man kan använda teleobjektiv som macroobjektiv (dock svårt att få skarpt).


Jag överredigerade bilder.


Fotade godispapper, höhö.

Jag fortsätter senare, pusshej.

Kommentarer
Postat av: sara

aaah, pizzan!!!

klockan 01:10:14 den 2011-01-10
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback