Det har blivit svårare att laga det du förstör

Jag orkar inte vara sjuk. Saknar min dator, försöker att vänja av mig vid att jag alltid kan sätta mig vid datorn.
Imorgon ska jag söka jobb. OYEAH, alltså. Det kommer gå åt helvete. Men i alla fall, jag har gjort ett CV (vuxenpoäng?!?!!) och när jag har frågat så har jag i alla fall försökt, även om jag får ett nej.
Det där kändes ju inte mycket bättre (jag har ju i alla fall försööökt... lalala, inget kommer ju bli bättre för det).

Skitsamma, ikväll är det House. Är hos pappa just nu och skriver ut mitt CV (MHM!), ska sno en huvudvärkstablett för mamma har bara Voltaren och de är ju typ helt sjukt läskiga och äckliga.
F a r v ä l.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback