Ja, det stämmer bra det

G o d m o r g o n.
Back to school idag igen då. Himla mysig dag idag, tycker jag. Engelskan börjar 10.20 och varar i någon timme, sen lunch och sen bild i tre timmar. Sen är det slut! :D
Ska träffa Jessica och Mira efter skolan så ska vi leka.

Jag undrar vad vi ska göra på bilden. Första gången ritade vi av de där löven, och förra gången ritade vi av statyer med kol (som var lättast) och vita pennor på svart papper. Vita pennor är grymt svårt! Man måste liksom arbeta tvärt emot vad man alltid har gjort. Inte gör skuggor, göra ljuset! Ni kanske förstår. Min blev inte så bra, men jag skyller på att det var första gången.

För att piffa upp lite här får ni se en bild som jag ritade för ett år sedan. Uppgiften var att göra ett vykort. Jag hade gärna arbetat mer på den, men jag var redan försenad. Menmen...


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback