Godmorgon

Godmorgon!
Just nu har jag rätt tråkigt. Ska väl vara lite duktig snart och träna på engelskan. Har värsta ångesten inför imorgon (nej, jag har inte slutat hata idrott för att jag har börjat i en ny skola!). Blä.
Vaknade typ halv fyra imorse av att det spöregnade. Nej, det VRÄKTE ner som ett jävla VATTENFALL. Och fönstret var öppet. Mamma hade också vaknat så hon kom och stängde. Sedan vaknade Olivia (eller något). Så låg vi och lyssnade på regnet och åskan.
S e n  s o m n a d e  j a g  v i d  f y r a.

Idag ska jag alltså träffa Ebba i centrum, där det igår skedde ett rånförsök och skottlossning. Jag dör! Shit, det är typ 2-300 meter ifrån där jag bor ju. Tanken på att folk kan eventuellt möjligen gå runt med pistol och kniv är riktigt läskigt. Och att dessa personer eventuellt kanske vill råna en bank, och faktiskt på en och samma gång möjligen skada eller döda någon. Det är ju grymt läskigt tycker jag.
Nog om det.
Nu ska jag väl.. klä på mig, göra mer te och sätta mig med engelskan.
Och jag börjar få ont i halsen.

Hejdå.



Från min platina-tid. Sött värre.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ville bara tacka för din fina presentation och för att du läser min blogg. Roligt att du gillar att skapa allt som faller dig in :) Kram

klockan 15:54:43 den 2010-09-16
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: jennaaa

hihi, det där är typ världens sötaste bild <3 älskar verkligen ditt hååår. din lugggggg, loveelyyy<3 pusspuss.

klockan 17:56:57 den 2010-09-16

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback