Fuck you oh, oh, ooh

God kväll.
Funderar på att gå och lägga mig faktiskt, det är ju rätt sent. Imorgon är det skola och jag har inte gjort matteläxan, stygg Jasmine!
Idag tränade jag. Elelr vi. My gang with weird people. Viktor kom tillbaka (alltså, nu fattar ni nog ingenting. Men han var vår vikarie för typ ett år sen). Vi hade house igen och gissa om alla bara: NEEEEEEEEEEEEEEJ. För vi vet, och nu får ni också veta, att av house får man äckligt ont i fötterna. Jag kunde inte ens gå efter, just då ville jag älska med min cykel.
Eller.. inte.

Imorgon är det bild i tre timmar i alla fall, tänk glada tankar! Ska visa lite mer bilder från Temadagarna imorgon också hade jag tänkt.. dock inte speciellt massivt.

r är en trevlig låt som får mig på bra humör.
G O D N A T T!


Kommentarer
Postat av: Areamy

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

klockan 11:15:55 den 2011-03-27
URL: http://areamy.blogbow.com

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback