FRIDAY


Redigerade en ett och ett halft år gammal bild på mig. Då var det blont som gällde... Och såhär ser jag ut om jag inte målar i mina stackars ögonbryn, haha.

Goddag fredag.
Världens bästa fredag kort sagt. Fick en massa beröm på fotolektionen, blev glad. Skrev på manuset till draman på datalektionen, duktigt värre. Var med på idrotten och vi hade dans (bugg och salsa). Fick beröm där också (typ never happened before?!). Och sen hade jag ingen svenska. JAAAAAAAA.

När jag gick hem längtade jag efter min kamera. Det var så sjukt fint. Det är perfekt mycket snö. Solen var sådär gulorange, snön glittrade och det snöade pyttelite.

Imorgon ska jag fota till datakunskapsuppgiften (HOPPAS PÅ BRA VÄDER!!!!!) och köpa choklad till min chokladkalender. :D
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: ebba

så söt

klockan 16:15:18 den 2010-11-27
URL: http://elteejp.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback