Resultat av en resursdag i november

Idag var det resursdag och utvecklingssamtal. Utvecklingssamtalet var som vanligt, blablabla.
Hann inte klart med det jag hade tänkt hina klart med.

Målade på min fjäril. Uppgiften var att göra ett djur som smälter in i bakgrunden. Vattenfärg. Vattenfärg blir så torrt och knastrigt när det torkar, och man kan inte måla över så lätt. Ugh.
Men lite bilder iaf.





Det var två blommor kvar när jag gick på lunch, och de orkade jag inte göra när jag kom tillbaka. Så jag fortsatte med en annan uppgift.
Man skulle göra en plats man gillar, där man är när man vill ha lugn och ro. Den kanske finns på riktigt, eller i fantasin och tankarna. Jag gillar... träd. Så jag skulle göra ett i lera.
Det sket sig, ohoho.
Så jag gjorde ett ståtrådsträd och försökte tapetsera det. Det blev ju kind of katastrof. Ser ut som en svart falukorv. Okej det där lät bara ofräscht.
Men gjorde life popcornblommor idag av silkespapper...



Ville egentligen att man skulle sitta högst upp på en smal gren på en liten kudde... men som sagt blev det bara två stora tjockisar. Lite som en måne.


Popcorn! :D

Imrogon är det torsdag... slutar fyra typ, det är jättemörkt då. Och är sjukt deprimerad för att jag inte kan cykla på grund av snö. Men ska lyssna på musik och vandra som en annan tomte. Uhuhu.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emmmmaaa från dansen :D:D:D:D

milda makaroner!!! fan va du är duktig! skicklig! omg vad vackert!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

klockan 19:48:27 den 2010-11-11
Postat av: Konradstina

Very Good Directory !!! Keep It Up.

klockan 07:31:09 den 2011-06-06
URL: http://konradstina.blogmedics.com

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback