Julklappar

Igår kväll gjorde jag tre fina bilder i photoshop. Vill visa dom. Men kan inte, har bestämt mig för att de ska bli julklappar till några av världens bästa människor. Så jag kan ju liksom inte visa dom här?!
Ska göra fler och sen måste jag köpa hem fotopapper i A4-format. Känner mig kalasbra och duktig som har börjat med julklappar i TID. Förut var det typ dagen innan julafton = inte ok.

Vet vad jag ska ge till sex personer, varav två och en halv är klar (den halva vill jag ge en till grej). Ååh, vad fint det ska bli. Är så superduktig.
Sorry att jag sitter och håller på. Ehehe.

Ska skriva en lista över alla coola julklappar nu. Ciao.

Gammal, konstig bild på mig från 09. Blondie!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback