HP7DEL1

Ehm, hej.
Idag var min plan att gå ut och fota till datakunskapsuppgiften. Det hade varit helt fantastiskt awesome med snö men icke. Regnet skulle komma och förstöra. Måste göra detta när det är ljus ute.
Plus det gick jag upp ett. ETT? HALLÅ, JASMINE. Vakna. Du har missat halva dagen!
Misslyckad lördag som fan.

Som tur är så ska jag på bio ikväll med Fanny, och kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Långt namn där va. Det ska bli skönt att komma ut. I luften dårå.

Nu kom jag att tänka på KPW och grönan 08 och allt. Öh, ska inte prata om det.




Två bilder från Kent 22 juli 2010 @ Långholmen när jag, Fanny, Ebba och Nathalie var där.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback