Allt det fina som berör

-fuckwiththestars:
Förlåtförlåtförlåt för att jag bara lägger upp bilder från tumblr! Har inget att visa.

Tänkte skriva värsta awesome inlägget om vad jag tänker på när jag går hem/till skolan. Alltså hade en väldigt lång lista ska jag säga er! Men när jag skulle skriva ner det glömde jag bort allting. Kom bara på någon liten grej.
Det är knasigt, hur man kan glömma bort någonting som man precis tänkte på.
Och ja, det är faktiskt intressant att veta vad man tänker på under denna korta/långa tur påväg till någonting. Det hinner åka förbi en massa intressanta grejer i huvudet!

Nåja.. på bilden idag fick vi en ny uppgift, en så kallad Alice in Wonderland. Allt ska vara knasigt och snett. Ska bli sjukt trevligt att pyssla med! Har även varit på genrep för dansuppvisningen imorgon. Gick hemifrån halv fem och kom hem runt åtta.
Det är kallt ute (bara så ni vet!!!!).

Mår bradåligt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback