Trög dag

Det här känns som en riktigt trög dag som jag undrar när den är över. Vill lägga mig ner och sova och vakna upp någon annanstans.
Det regnar och regnar, jag har ätit tre mackor och en kopp te. Jag låste in alla mina nycklar i mitt skåp så blev tvungen att låna en cykel och cykla hem och hämta en annan nyckel. Cykeln jag lånade hade ju då hela, fungerande (riktigt jävla bra dessutom) bromsar, vilket min cykel inte har. Så när jag skulle bromsa första gången så flög jag utav bara helvete. Haha. Men jag skrattade åt mig själv efteråt.

Som sagt så sökte jag och Ebba sommarjobb hos UngDrive igår. Vi kände oss glada och peppade. Yay. Idag gick det ju SÅHÄR NER, för en snubbe från UngDrive kom och informerade och typ hela klassen skrev på intresseanmälan *dör*. Och bara 40 FRÅN HELA HUDDINGE får vara med! Jag är så deprimerad.
Man kan ju alltid hoppas..

Längtar till mamma kommer hem, så att jag kan få mat. Uäh. Men nu måste jag plugga. </3


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback