Min katt har bulimi

Godkväll. Tänkte säga att jag precis kom hem från träningen men det var fan en timme sen ju, hah. Sitter och pluggar, ska göra te. Mamma har glömt köpa håning och jag är lite sur över det, gillar inte socker + te. Uss.
Jag och mamma har kommit fram till att vår ena katt har bulimi. Mycket hemskt. Han såg väldigt deprimerad ut när vi talade om det. Hans blick sa: "Fan, nu vet de min hemlighet..". Undrar vad han tänker egentligen? Kan katter tänka? :o I alla fall så äter han ingenting på hela dagen, sen på kvällen hetsäter han skitmycket torrfoder och sen spyr han upp det någonstans i lägenheten. Skitmysigt alltså. Igår skedde det på min stol och på mitt golv. Gissa om jag var glad att det inte var i min säng! Dock väldigt äckligt så jag har lagt en filt över stolen (efter att vi torkade av den såklart!).

Nu ska jag väl fixa lite mer med geografin. Sen ska jag typ.. Jag vet inte. Får kolla vad jag har på schemat. Har definitivt inte tid att skriva något blogginlägg. Tjingeling!

ppppsssssstt.... Lyssna på den här fina låten som Ottie tipsade mig om!

Kommentarer
Postat av: ida.

aw, stackars kisssemiss. :c

klockan 21:45:56 den 2010-05-26

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback