Jahapp

Hejsan. Tjenatjena.

Har noll lust till att blogga. Det var det här jag INTE ville ha.. en bildlös blogg. Och när jag äntligen börjar lyckas med det så fuckar allt dig. Som det alltid gör. Varför?
Förut hade jag en blogg där jag la upp en berättelse jag skrivit. Jag la upp bilder och massa grejer, det började bli en riktig grej men många läsare. Men gissa vad som hände? Jag kunde inte klistra in någonting i mina inlägg, så jag skulle behöva sitta och skriva om allting IGEN. Jag la ner bloggen.
Sen fick jag en systemkamera. Hur visar man folk sina bilder nuförtiden? Internet. Och jag tänker inte lägga ut bilder på typ facebook, och mja jag kanske ska skaffa flickr, men jag vill ändå ha en egen sida så jag har den här bloggen. För mina bilder. Helt plötsligt kan jag inte lägga in bilderna i datorn. Fatta vilken jävla olust man får att ens gå ut och fota då! Nu får jag låna min syrras dator att lägga in bilderna i och sen skickar hon dom till mig, men så kan man ju för fan inte hålla på i all evighet? Och nu, för några dagar sen, så började det bli "Sidan kan inte visas" när jag lägger upp bilder. Vill nästan bara packa ihop kameran och sälja den till någon, kan ju inte göra någonting med bilderna och har liksom ingen ork. Pappa har suttit med det skitlänge men inget funkar. Att återställa datorn är min sista utväg. Ny dator kommer jag aldrig få. 
Sen slänger jag kameran. Känns det som. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback