Hemma

Tjena.
Idag är jag hemma för att jag prioriterar lite andra saker än simma med klassen orientera. Har massa grejer att göra klart till imorgon och tänker då inte slösa tid på att skämma ut mig i ett badhus.

Ska göra mig en stor kopp te och sätta mig med geografin igen. Hoppas att jag kan göra klart det så fortsom möjligt så att jag kan börja med det andra, hähä. Egentligen är det inte så mycket. Har bara 6 grejer kvar att göra. Det är väl inte så mycket..? Inte om man tänker på hur mycket det var från början haha.

Nu ska jag gå. Jag vill gärna ha Kent SingStar och jag vill ha helg. Så är det bara.
Puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback