Helg, helg, heeeelg!

Jag är så lycklig just nu. Jag gjorde klart geografin och bildarbetet i skolan, höll mitt tal och löste trpblemet med min egenskrivna låt. Jag lämnade också in alla matteläxor. :D *gladglad*
Men nu har jag ont överallt, speciellt i huvudet och halsen, och är sjukt trött. Men jag är ändå stoltast i världen över mig själv. När någonting går dålig för mig så brukar jag bara "Äh, vafan, dett går ju bara åt helvete" och sen lämnar jag allt och tror att allt ska lösa sig av sig själv. Så är det ju inte.. tänkte så hela tiden. "Snart är det över, snart är det över..."

Min katt ligger och breder ut sig på min säng. Jävla latis. Mamma kommer hem snart och då blir det mat. Antingen färdig eller laga själva. Dvs Pang's (thaimat) eller wok hemma, hah. Vi har inte ätit det på länge, och det är ju så gott så jag tackar inte nej. :)

Jag vill ha te.. mjölken är slut buhu.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback