Godmorgon

Ja, hejsan.
Jag har typ varit vaken i en timme men mest suttit här och stirrat ut i tomma intet.
Anledningen till att min blogg helt plötsligt blev bildlös är för att blogg.se vägrar ladda upp bilderna. Blir så jävla trött på det här. Först kan jag inte ens lägga in bilderna i min dator, och sen kan jag inte ladda upp dom på bloggen. Skittrevligt.

Nästa vecka ska jag göra om min dator. Jag glömde vad det heter. Men ni vet när man.. ööh.. tar bort allt. Återställer! Allt ska väck. Ska lägga över mina bilder och texter på en hårddisk och sen gör pappa resten. Ska bli så skönt att bara göra om allt och blir av med det. Pappa ska också fixa tillbaka photoshop, yay.

Idag vill jag spela sims. Jag vet inte varför, men när jag mår dåligt vill jag alltid spela sims eller skriva. Eller se på film. Spelar jag sims behöver jag bara bry mig om simmarna och inte tänka på mig själv, skriver jag skriver jag allra helst om någon annan och ser jag på film koncentrerar jag mig på karaktärerna i den. Problemet är att jag inte har sims på min dator.. uäh.

Nu ska jag väl inte skriva mer. Hade tänkt lägga upp en massa bilder på min kollektion med det sket sig ju. Jättemysigt. Jag avslutar med att säga att jag älskar er, och ni vet vilka ni är m, i, e, j och m. ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback