Project Runway

Läste nyss ut min bok och tittade på Project Runway, bara jag som blir så himla sugen på att teckna och sy kläder då? Jag blev och det ritkigt kliade i fingrarna. Men jag vågar inte ta fram ett papper. Jag kan inte teckna, det är skitjobbigt. Jag vet inte vart allt tog vägen, men när jag tänker efter så tecknar jag aldrig. Jag bara TÄNKER att jag ska ta fram mina blyertspennor och hitta på någonting. 
Förr så gjorde jag det hela tiden. Eller nej, jag tog aldrig fram det - det LÅG FRAMME hela tiden! Och jag tränade hela tiden men vart tog det vägen? Jag saknar det. Vill också kunna ta fram penna och papper och bara teckna någonting spontant, det är jag verkligen usel på. Det blir en huvudfoting i princip. Jag vet att jag är jättebra på att teckna, men bara teckna av. Jag har inget eget.
Mobbad.

Snart är det sommarlov, och då hoppas jag att jag kan göra något vettigare än att sitta vid datorn. Jag måste köpa bättre papper, nu har jag bara nåt tunt skitpapper.. Hoppas att jag kan.


Kommentarer
Postat av: jenna

ahah, same here.. ;c

(måste bara påpeka att din meny har hoppat iväg, den är typ as långt neer o_O )

puss<3

klockan 19:27:36 den 2010-06-07
URL: http://bbjornfots.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback