JAG SKA SE KENT DEN 22 JULI!

D E T  Ä R  B O K A T!  D E T  Ä R  K L A R T!  V I  S K A  D I T  O C H  S E  D O M  L I V S  L E V A N D E!!!!
och biljetterna var inte slut.
c:

Helt amazing. Det känns som när Jocke sa "Ni är helt underbara". Visserligen säger han det till alla som kommer och ser dem spela, men det kändes så verkligt. Så speciellt.

Två gånger på ett år, kan det bli bättre?

 

Jag hoppas att det blir lika bra som förra gången. Och jag ska ha med mig en vettig kamera.. men man får inte ha system. Kluriklur på det.

Nu ska jag göra en lista.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ebba

du får förvara min biljett så den inte försvinner ♥

klockan 23:24:45 den 2010-06-29
URL: http://[email protected]
Postat av: Fanny

Awesome! tycker du ska göra en lista med kent top 15 låtar eller något också, hehehe lyssnar bara på 2 album om och om igen ):

klockan 17:53:07 den 2010-06-30
URL: http://fannylagergren.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback