Festival..

Åååhhhh.. jag har alltid velat åka på festival. Varje år har jag suttit och kollat igenom tidningar och bloggar och Hultsfred, Peace&Love, Arvika osv. Kommer jag aldrig få åka?
Nästa år tänker jag banne mig åka. Och Kent ska spela annars vet jag inte vad jag gör. Bra. Något att längta till.

Det känns som att alla i min närhet ska på Peace&Love. TOMORROW. Mamma sa att jag fick åka. Pappa sa att det är farligt och allt sånt där. Men tror man att allt är farligt så kommer man ju aldrig att vara med om någonting? Några risker måste man ju ta annars kan man ju lika gärna dö med en gång.

Nästa år..  W O H O!

Kommentarer
Postat av: ebba

P&L NÄSTA ÅR FFS!!♥♥♥♥♥ ;o

ÅÅÅÅååhhhh arvikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥♥♥♥♥♥

klockan 23:22:50 den 2010-06-29
URL: http://elteejp.blogg.se/
Postat av: natta

Du skulle åkt på peace and love! Det var GRYMT! Du skulle dött när kent spelade, det var as häftigt!

klockan 16:07:55 den 2010-07-05
URL: http://nathahahalie.devote.se

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback