Jag har inget liv när jag tänker på er

V a d  p o e t i s k t  d e t  l å t e r.
Men jag menar Sims. Ha hah ahha ha. Jag dör. Jag har precis skrivit ner alla mina simmar som lever, och kom fram till att det är sjutton stycken simmar, fem familjer och jag är på femte generationen. Och alla idioter jag har flyttat ut har börjat massproducera barn, och de barnen får automatiska namn.
Hallå? Jag vill inte ha barn som heter Lotta eller Bertha?! Eller Tristan, Jerome eller Alfonso?

Nu förstår väl alla vad min rubrik menar.

Men jaaaaaa, jag är engagerad i mina simmar. Jag älskar dem. När jag tar hand om dem så tänker jag bara på det och det är väldigt tillfredställande ska jag säga er!    H A H A H A.

Imorgon åker jag till landet och måste lämna alla mina simmar ensamma en vecka. Fast det är nog bra, jag måste tänka igenom hur jag ska flytta om alla. När de växer upp får de fula frisyrer och det är faktiskt inte okej.


Godnatt.
. . .  o c h  g i s s a  v e m  s o m  h a r  h i t t a t  m a n n e n  i  d e n  v i t a  h a t t e n ?! :D:D

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback