Blubbb

Jag känner att min blogg har tappat greppet lite, men det får den göra. Det får den så gärna göra för just nu orkar jag verkligen inte med den. Men jag älskar den, min lilla baby. Här kan jag skriva vad jag vill och inte en jävel läser det. Det är så grymt skönt!
Alla som råkar klicka sig in på denna bloggen (vilket är ytterst ovanligt) vänder väl på klacken och springer härifrån. Hihi. Jag låter er, varsågoda. Jag orkar inte lägga ner någon tid.

Egentligen kan man ju skita i att skriva om man inte har nåt vettigt att skriva. Om man inte har någon bild så att säga. Men eftersom att denna blogg inte är vettig på något sätt så är det rätt passande att mina inlägg är helt.. orimliga.
Det får bli texter ett tag framöver. Inte bara en massa babbel om vad jag äter till frukost och vad jag ser på för tv-program (var lugna, det kommer också!) utom också lite av det där andra som jag inte vet vad det är än. Den där boken till exempel. Haha, det där jag snackade om förut - att jag tänkte mig allt jag gör som om någon annan läste det ur en bok. Ganska fiffigt egentligen, då slutar ju allt lyckligt. Eller?

Jaja. Det enda jag behöver göra är att memorera alla konstiga tillfällen i livet man inte bör glömma. För vem fan vill läsa vad jag åt till frukost?

Kommentarer
Postat av: bob

SV; haha, nä, så sant. mannen i den vita hatten ♥ yeah. puss.

klockan 15:07:43 den 2010-07-20
URL: http://asina.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback