Min novell c:

Tack för all respons och kritik på min novell, blev jätteglad för kommentarerna jag fick. :D Ni får gärna fortsätta. c: Idag fick jag veta att den ska vara 4-6 sidor lång, vilket blir jobbigt. Just nu är jag upp i 5 sidor, A4, höhö. Plus att jag ska skriva med dubbelt radavstånd (vilket jag inte gör just nu). Huuuhh.
Plus detta så har jag extremt svårt att skriva kort. Mamma har berättat att det ligger i släkten att skriva långt, så detta kommer att bli sjukt svårt. Men funderar på att gör en kort version (att lämna in) och en längre (som jag lägger upp här och sånt). Det tycker jag låter bra. Jag är så galet smart ibland.



Detta ska jag syssla med just nu, sova. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback