[Dag 20] En dröm jag minns

Åh, det här är typ det bästa jag vet. Seriöst. Drömmar är helt fantastiska och knäppa och ja, allt.

Jag spelade Sims 1. Eller nej, ingen styrde. Familjen, som bestod av en mamma, en pappa och deras dotter, gick runt själva och lagade mat och tittade på TV. Plötsligt ringde det på dörren och pappan öppnade. Utanför stod grannpojken, och han bad om att få låna toaletten eftersom att hans pappa hade låst in sig på deras. Han fick komma in och gick på toa.
Det gick en halvtimme, 40 minuter. Efter en timme började familjen bli oroliga att det hade hänt någonting med pojken inne på toaletten. De ropade genom dörren men fick inget svar. Till slut bända pappan upp dörren.
På toaletten satt pojken, död. Han hade sjunkit ihop lite. Och ni vet i Sims, då då går de ju fram till "skräpet" och så blir det en påse i händerna på dem. Det var previs det som hände. Pappan slängde grannpojken i soptunnan och sedan återgick de till det vanliga.

Efter det vaknade jag och behövde gå på toa.

Jag stod på en grusväg framför ett trevåningshus och bakom mig låg en stor sjö. Det var en massa barn i huset, plus en tjej som gick i min klass. I trevååningshuset fanns inga riktiga våningar med golv, utan för var bara en gigantisk madrass som stod lutad mot vägg, från golv till tak. Där försökte alla klättra upp.
Jag gick in i huset och försökte mig också på klättringen, men det gick inget vidare, så jag gick ut på grusvägen igen. Då svängde jag åt höger och på båda sidor om vägen höjdes det granväggar. Jag klättrade upp på en gran på ena sidan av vägen och då blev det dominoeffekt, så alla granarna ramlade på varandra. Jag gick vidare på granarna.
Då kom det björnar, älgar, rävar och vargar springande mot mig på granarna (vägen var tom) så jag sprang tillbaka till huset. Då hade mamma oxh min syster kommit dit med en båt. De sa åt mig att hoppa i så jag gjorde det. I båten fanns det två hål där man skulle stoppa ner benen och sedan paddla med dem. Så jag stoppade ner benen och vi åkte iväg. Sick sack mellan isberg.
I vattnet fanns också svarta, små krokodiler som man fick akta sig för.

I drömmen var det helt normalt att det var hål i båten...

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback