BLÄ FÖR MATEMATIK

ÅÅÅHHhhh.
Förra veckan hade vi diagnos i Svenska, Engelska och Matte. Det gick bra för mig, det var enkelt. Men jag är ju verkligen inte bäst på någonting.
Men så hamnar jag i gruppen för de som är bäst på matte. De som hade bäst resultat på diagnosen. Jag undrar hur det gick till? Jag avskyr verkligen matte och vill inte ha det.
Dessutom ska vi ha EXTRAMATTE på onsdagar (dagen då jag slutar nånstans vid ett?!). JAG GILLAR INTE. Och låter det inte knäppt att de som är bra ska ha extra? Jag dör. Vill inte sluta halv fyra. :c

Aja. På bilden (som egentligen är Bild och Form då) idag så skulle vi skissa en.. skiss. På en ljusstake. Som fick vara vad som helst bara det kunde hålla upp ett ljus. Självklart kom jag på världens bästa, coolaste och grymmaste idé. Som kommer ta fjorton år att göra. Ble. Men jag tog hem den, för jag har ståltråd hemma.
Det ska bli ett träd. Host.

Snart ska jag laga mat med systrami. Ungspannkaka!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback