Det kanske inte är så dumt i alla fall...

Godmorgon.
Idag börjar jag 10.20 (med engelska, vet ingen i min klass som har ragwic?!) så jag passade på att sätta mig här med en kopp te och rita på mitt schema. Riktigt mysigt. Idag är det sol också, men jag gissar på att det är lite kyligt åndå..
Jag har funderat lite på det där med matten, hunnit smälta det lite kanske man kan säga, och kommit fram till att det är rätt bra. För att:

1. Jag har chans att få bättre betyg i Matte.
2. Under den en och en halvtimmes långa håltimme jag har kan jag sitta i biblioteket och plugga/läsa/teckna.
3. Jag slipper vara hemma och inte göra någonting.

Det är väl rätt okej ändå? Jag kan ju alltid lyssna på musik och smsa med folk (om folk vill smsa tillbaka, vill säga!). Fast jag gillar inte matte ändå, så jag kommer nog inte att välja Matte C till tvåan. Har redan börjat fundera på vad jag ska välja. Tar det en annan gång.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback