Blablabla

Hallå där.
Idag slutade jag tolv, trevligttrevligt. Gjorde en massa svenskaprov som var grymt enkla och käkade frukost i skolan. De som skyter med sin frukostbuffé/salladsbuffé kan sluta skryta för HGY's är jävligt bra och trevlig. Vi ska äta där i morgon också.
Köksmästaren heter Peter och är sträng på reglerna. Tycker jag är så jävla bra, äntligen säger jag bara! Borden är fräscha för att alla är tvugna att ha tallrik och inte äter som grisar. Det är inte stökigt i matsalen. Jag hatar Källbrink mer nu när jag inte går där.
Jag har förstått att det inte är många 94:or i min klass, huh. Många är 93 och några 92. Rätt läskigt. eller inte, jag har inte bestämt mig än.
Längtar tills vi börjar med schemat. ♥

Huvudvärk suger. Mensvärk suger. Osv. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

klockan 19:43:15 den 2010-08-24

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback